miercuri, 26 noiembrie 2008

N-ai sa poti uita

Te-ai dus, dar sufletul meu stie...
Nu-i despartire pentru noi
Stiu, umbra mea o sa te-atie,
Pe orice drum vom fi noi doi...

Eu casa-ti sunt iti sunt si cale,
Duci chipul meu pe unde treci,
Patrund in gandurile tale
Si alta n-are loc in veci...

Orice privire de femeie
Va intalni privirea ta,
Tot ochii mei o sa-ti scanteie
Si-n fata pururi iti voi sta...

Oricate voci sa te-mpresoare,
Tot glasul meu vei auzi,
Voi fi in crengi dezmierdatoare
Si-n ochii noptilor tarzii...

De-as fi la orice departare,
Te-ajung si sufletu-ti ating,
La geamul tau sunt numai boare
Si vifor; geamul ti-l imping,

Patrund in clipa ta si-n casa
Si vijelie voi sufla, voi rascoli
Hartii pe masa si poate-ntreaga viata a ta
Si astfel...n-ai sa poti uita!...

Ascultam versurile (astea si altele) cantate de Savoy, cand eram mica, pe clasicele discuri de vinil. De curand am aflat si cine le-a scris. Autorul se numeste Omar Kayam.

Niciun comentariu: