marți, 1 decembrie 2009

Incearca

Sunt cateva lucruri cu adevarat importante in viata, iar oameni la care merita sa tii, chiar mai putini. Stiu. Am stiut-o dintotdeauna. Doar ca ... uneori tind sa uit. Poate pentru ca viata e atat de agitata, ma concentrez pe detalii si ratez imaginea de ansamblu. Un exemplu? Iata: Am avut, am si voi nevoie de anumite persoane in viata mea. Poate am nevoie de ei mai mult decat au ei de mine, si, in consecinta, fac, probabil, mai mult decat ei pentru a-i pastra aproape. Dar astea ar fi doar "detaliile nesemnificative". "Imaginea de ansamblu" este ca sunt acolo pentru mine cand am nevoie de ei si ca stiu ca sunt acolo pentru ei daca au nevoie de mine. Nu exista o scara de masura a sentimentelor , dar daca vrei sa ajungi la sufletul cuiva poate ar trebui sa fii mai putin incapatanat si mai intelegator. Oh, si un pic mai multa dragoste si un pic mai putina mandrie ar ajuta.
Asa ca incearca, nu lasa "imaginea de ansamblu" sa se ascunda in spatele "detaliilor nesemnificative".
Succes!

Data: 30 Octombrie 2008.:)

Niciun comentariu: